piątek, 28 października 2011

Jest i ON!!! :D

Nadszedł już czas poczatku długo wyczekiwanego weekendu ;-)
Niestety nie zaczęłam go zbyt pomyślnie, ale czasami zdarza się i tak (zresztą nie ważne).

Myślałam długo o czym mogę dziś napisać i stwierdziłam, że będzie to znów post "przemyśleń";-)

Bardzo długo będę "walczyła", aby rozkręcić mojego bloga...
Jednak wiem, że potrzebuję przynajmniej roku, aby tego bloga odwiedzało minimum dwa razy więcej osób niż do tej pory;-)
Mnie, nikomu nie znanej Mai, zdecydowanie trudniej osiągnąć super statystyki, niż tzw. "sławnym" ludziom, no ale cóż już tak jest,że im zawsze jest łatwiej ;-)
W sumie, to nie zawsze. Są oni też często krytykowani i mogą znaleźć w sieci "parodie" swoich blogów.
Tak jest np. z blogiem "Make Life Easier" - blog Kasi Tusk.
Na najsłynniejszym portalu społecznościowym - FACEBOOK'u , można znaleźć stronę "Make Life Harder".
Jest ona całkiem ciekawa, prowadzona przez dwóch studentów (przynajmniej takie informacje są tam podane), ma ponad 12 tysięcy osób "lajkujących"  stronę, uważam, że jest to też duży sukces;-)

Ostatnio szukając najlepszych blogów, znalazłam blog młodego aktora (w moim wieku), który od miesiąca prowadzi swoją stronę, a znajduje sie na pierwszym miejscu "top listy". Jednak nie dziwię się, bo przecież nie ma lepszej promocji własnej osoby niż sława telewizyjna bądź prasowa ;-)

Ale co tam... ;-)
Trzeba żyć dalej swoim "zwykłym", czasami "niezwykłym" życiem :P


Pamiętajcie, że komentarze pokazują, że chcecie czytać mojego bloga ;-) Więc zachęcam do dodawania swoich opinii ;*



A domyśleliście się kim jest owy ON? ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz