czwartek, 3 listopada 2011

"Mała Kaja"

 Dzisiaj z moją małą "rozpieszczoną modelką" (komentarz jednego anonimowego osobnika ;-)) byłam na świetnym meczu w wykonaniu LOTOSU Gdynia!!! ;-)
Pierwsza wygrana w Eurolidze naprawdę cieszy!!!
Niestety nie było mojej ulubionej zawodniczki, ponieważ w tym czasie ciężko trenowała do meczu w CLK, ale pomimo tego mecz był baaardzo emocjonujący! ;-)

Oczywiście nie obejdzie się bez "cioteczek", które zabawiają moje maleństwo:P
W tym miejscu Was teraz POZDRAWIAM moje Drogie ! ;*
Niedługo Kaja Wam się odwdzięczy i będzie kibicować na waszych/naszych meczach ;*
Buziaki Laseczki i wszyscy czytelnicy mojego skromnego bloga :p ;:**



A tu link do zdjęcia z meczu ;-)
http://galeria.trojmiasto.pl/Mala-Kaja-101572.html?id_container=52691&pozycja=12


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz