sobota, 8 października 2011

Kupować tanio, a modnie ;-)





 Wiele ludzi komentuje, że znowu mamy coś nowego... lub, że nas na wszystko stać i mamy dużo pieniędzy. Niestety tacy ludzie są bardzo często w błędzie!
Czasami można kupić sobie jedną bluzkę za 60zł, a czasami 6 po 10zł każda. 
To nie jest nic innego jak sztuka wyszukiwania okazji;-)
Uważam, że ja jestem tego dobrym przykładem. Wiem ile ludzi "ciśnie mnie" lub non stop obgaduje, że znowu mam jakąś nową torebkę, buty, spodnie czy koszulkę. Ja już chyba przestałam zwracać na to szczególną uwagę, bo po tylu komentarzach przechodzi to już dla mnie do normalności. Teraz zwracam się do tych ludzi co puszczają "puste" plotki! Nie wypowiadajcie się jak nie macie 100 % pewności jak jest naprawdę!
Bluzka, która ma moja siostra na zdjęciu poniżej kosztowała 39,99zł a więc trochę dużo jak na ciuszek dla takiej małej dziewczynki;-)
Dziś kupiłam jej ją za 10zł!!!! Zresztą cena też widnieje na zdjęciu poniżej ;-)
Ale to nie jedyny przykład! Legginsy które ma na sobie, też są za 20zł, mimo, że w konkurencyjnych "sieciówkach" kosztują 39,99zł. Czasami warto poczekać na zmianę kolekcji i wtedy się zaopatrzyć w rzeczy, na które niegdyś zwróciliśmy uwagę, ale uważaliśmy, że były stosunkowo za drogie ;-)












 tunika - H&M   10zł!!!!
legginsy - CUBUS   20zł!!!!
buty - H&M

Ulubiona sieciówka mojej siostry! ;-)

W tym sklepie nigdy nie może wysiedzieć w wózku!:P

1 komentarz:

  1. Nie jesteś jedyna,która lubi ciuchy.
    Takie są uroki kobiety,czy nastolatek.
    Zawsze chcą wyglądać wspaniale i mieć wszystkiego dużo,ale niestety,niektórych nie stać na takie coś. Dlatego obgadują Ciebie.
    Rozumiem Cię doskonale,ponieważ ja też lubię mieć wszystkiego dużo.

    OdpowiedzUsuń