poniedziałek, 10 października 2011

Przecież wszyscy jestesmy ludźmi...

Każdy z nas jest jaki jest.
Każdy ma swoje poglądy i zainteresowania, wady i zalety, umiejętności lub ich brak.
Jednak każdy powinien zachowywać się w miarę przyzwoicie.
Zdaje sobie bardzo dobrze sprawę, że nie jestem ideałem (!) ale nadmierne wtrącanie się i podsłuchiwanie jest mega nie w porządku...

Miejmy już poprawkę na to, że ktoś może być bardzo ciekawy tego co się wydarzy, kto z kim się spotka lub co będzie w danym miejscu ale nadmierne wypytywanie się o wszystko innych osób, jest troszkę dziwne i świadczy o tchórzliwości danej osoby.
Najgorsze jest to, że taka osoba nie ma świadomości, że ta o którą tak wypytuje się o tym dowie prędzej czy później;-)

Czasami lepiej samemu podejść i się zapytać wprost.
Tak jak np: podaj mi link Twojego bloga, albo co dzisiaj i z kim robisz?
Chyba nie jest, to takie trudne ;-)
Niestety ale niektórzy mają z tym problem...

Podobnie nie jestem w stanie zrozumieć osób, które z własnymi opiniami podszywają się pod innych.
Nie są w stanie otwarcie powiedzieć "nie podoba mi się, to czy tamto"
Ojj potrafią, tylko w internecie gdzie trudno ich zlokalizować, wtedy są bardzo odważni!
Gdy się ich zapyta kim są tez nie potrafią być szczerzy, podają fałszywe imię, miejsce zamieszkania itd.! Wtedy otwarcie krytykują i czują, że pozjadali wszystkie rozumy...

A przecież wszyscy jesteśmy ludźmi...


Dobranoc;-) Buziaki ;**

1 komentarz:

  1. Ludzie tacy są. Niektórzy nie nadają się do niczego.Jak ktoś po prostu nie chcę się Ciebie spytać wprost po prostu jest tchórzem. :)
    To jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń