wtorek, 18 października 2011

Takie tam:p

Cieszę się możliwością pisania bloga i patrzeniem na statystyki odwiedzin!
Wiem, że za pewne wielu "wrogów" bądź "sztucznych komentatorów" go odwiedza, aby zobaczyć co znowu według nich "głupiego" napisałam.
Ale to nie ważne, ważna jest ilość odwiedzin :-)
Jednak każdy ma prawo do pisania swoich opinii na każdy, nawet najgłupszy temat!
Tak naprawdę mogłabym pisać więcej, bo jestem bardzo wygadaną osobą i jakoś mi nie przeszkadza, że mówię to co myślę.
Liczę się z tym, że wielu ludzi obrażam swoimi komentarzami, ale przynajmniej jestem SZCZERA!
Moje powstrzymanie się od komentowania wielu rzeczy tutaj, wynika z tego, że blog jest "miejscem" publicznym i każdy ma do niego dostęp.

1 października napisałam mój pierwszy post na tym blogu! Dziś jest 18 październik, a ja mam ponad 900 odwiedzin!!!
Jestem w ogromnym szoku, ponieważ myślałam, że może będzie 100 lub 200.
Jestem  mile zaskoczona tymi statystykami! ;-)

Teraz jeszcze muszę coś zrobić, aby pojawiało się więcej komentarzy pod moimi postami!
Wiele osób mi mówi "fajny ten blog", "ekstra pomysł" itd. ;-)
Miło to słyszeć. Ale można, to przełożyć, na komentarz na tym blogu;-)
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem osobą publiczną (a takim zawsze jest łatwiej) i muszę się dużo, dużo bardziej starać, aby sprowokować Was do pisania komentarzy pod postami;-)



Nie tylko dorośli mają powody do zmartwień :p



Miłego wieczoru  ;-)

1 komentarz:

  1. Kaja taka zasmutana na tym zdjęciu,ale i tak wygląda słodko. ;)

    OdpowiedzUsuń